środa, 24 października 2012

OGRZEWANIE GAZOWE ŚWIETLICY

Świetlica w Michałówce (Fot. W.S)

Już nie długo zostanie uruchomione  ogrzewanie gazowe świetlicy. A to za sprawa zamontowania nowego kotła centralnego ogrzewania i zasilającą go butlą gazową . Pojemność butli to 2700 litrów gazu propan-butan, co z pewnością wystarczy na każdy jeden sezon grzewczy. Do ogrzewania został zainstalowany nowy dwu funkcyjny kocioł gazowy firmy De Ditrich MS 24 BIC, który ogrzewał będzie pomieszczenia świetlicy oraz dostarczał będzie ciepła wodę użytkową. Nad wszystkimi pracami wykończeniowymi w świetlicy nadzór sprawował kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji UG RADYMNO  Pan Waldemar SAWICKI. 
Wszystkim odwiedzającym naszą świetlicę (szczególnie naszym paniom uprawiającym aerobik) życzymy pełnego komfortu cieplnego
Nowa butla gazowa w Michałówce (Fot. W.S)

16 komentarzy:

  1. Super, zbiornik gazowy to jedna z najskuteczniejszych metod ogrzewania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy w takich miejscach nie lepiej sprawdziłoby się ogrzewanie mobilne takie jak: https://interblue.pl/grzejniki,c,42/? To rozwiązanie nie wymaga montażu drogiej instalacji grzewczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat w dzisiejszych czasach ogrzewanie gazowe jest bardzo dobrym rozwiązaniem i muszę przyznać, że ja także ogrzewam tak mój dom. Na ten moment również bardzo chętnie skorzystałem z oferty https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-domu/ i muszę przyznać, że jest to bardzo kompleksowe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie było możliwości podłączenia się do instalacji gazowej, dlatego właśnie wybrałam piec na opał stały. Cały czas również korzystam z węgle od https://sobianek.pl/ i teraz już dokładnie wiem, że był to bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda sam wybór ogrzewania jest ważny i ja na ten moment mam piec na węgiel więc również zależy mi aby było bezpiecznie. Bardzo fajnie, że kominiarz http://kominiarzszczecin.pl/ bardzo dokładnie robi przeglądy to ja mam pewność, ze wszystko z instalacją jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda korzystanie z takich pieców jest również bardzo ważne ale pamiętajmy o regularnych przeglądach kominiarskich. Tak naprawdę ja zdecydowałam się niedawna na kominiarza https://kominiarz.warszawa.pl/ i bardzo cieszę się z tego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogrzewanie gazowe jest bardzo wygodne. My mamy piec gazowy i sprawdza się. Rachunki nie są jakieś kosmiczne :) Dzisiaj trafiłam na gazowe ogrzewacze pomieszczeń i zastanawiam się nad zamówieniem ogrzewacza do pokoju teściowej. U niej zawsze jest chłodno chociaż już nie raz był Pan, który sprawdzał grzejniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest to bardzo dobry wybór i zapewne będzie się sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gaz teraz bardzo mocno podrożał. Jest to naprawdę drogie źródło energii. Już lepiej by było zainwestować w kotły na brykiet i pellet które to są tańszą i lepsza alternatywą dla gazu.

    OdpowiedzUsuń